Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna » Strzelanie - Manewry
Autor Wiadomość
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pią 11:55, 25 Paź 2013

W łódzkim rzadko kiedy są imprezy CCS.

Kod:
Jest to pierwsza impreza z cyklu Gier Taktycznych z naciskiem na realizowanie się grup zadaniowych takich jak sniper teamy i special force. Jeśli zabawa tego typu spotka się z zainteresowaniem łódzkiego asg będziemy rozwijać zasady i przesuwać je w kierunku milsimu (dlatego umieszczam to tutaj)

Uczestnictwo w grze jest dowolne, a organizator dostarcza tylko zasady. Ryzyko wszyscy znacie i przyjeżdżając godzicie się na nie z własnej chęci.

Czas trwania:
10.11, niedziela
Początek:
0700 dla ST
0900 dla RA i SF
Koniec:
1500 (+/- 1h)

Miejsce:
Wiśniowa Góra - las (miało być gdzie indziej, ale wystąpiły problemy natury formalnej. Jest niewielka szansa na pierwotnie zaplanowaną miejscówkę podobnie oddaloną od centrum Łodzi - w razie co będziemy informować)
Punkt spotkania i odprawy dla SF i RA - http://goo.gl/maps/8fqaS - zielony znacznik
Dla ST dane na PW

Wiek:
18+ (bez wyjątków - każdy ma mieć dowód osobisty przy sobie)
Osoba, która będzie co do tego budzić wątpliwości, a “dowodzik się gdzieś zapodział” wróci do domu albo będzie siedziała w sztabie jako pomoc przy obieraniu ziemniaków.

BEZPIECZEŃSTWO:
Broń biała - zakaz używania w jakimkolwiek celu w czasie walki.
Obowiązkowo: ochrona oczu (nie będzie stref bezpiecznych - nie zdejmuj, nawet jak zaparują, a jeśli już musisz, to wsadź paluch pod szkło i przetrzyj nie zdejmując z głowy), czerwona szmata.

Uwaga! Sam dbasz o swoje bezpieczeństwo, nie polegaj w tej kwestii na tych, którzy do ciebie strzelają - załóż maskę, rękawice itp i nie miej do nikogo pretensji jeśli o to nie zadbałeś.
Mimo tego używajcie broni z głową.

Deklaracja strzału - BRAK!
zamiast tego: PODDAJ SIĘ!
Zamiast deklaracji strzału można krzyknąć “Poddaj się!” Osoba która się poddaje, opuszcza broń i unosi ręce do góry (najlepiej zasłaniając twarz - w razie co), po czym zakłada szmatę i udaje się na respa. Jeśli się nie poddaje można strzelać. Oczywiście, jeśli uważasz, że zrobisz komuś krzywdę strzelając - odpuść sobie.

Przerywamy walkę kiedy w pobliżu są cywile.

FPS-y
Powyżej 450 tylko ogień pojedynczy i używajcie głowy
Max 600

ZASADY
Dwie strony konfliktu.
Trzy rodzaje wojska - dwójki snajperskie (ST), operacje specjane (SF), regularne wojsko (RA).
Oficerowie wywiadu - organizatorzy na stałe przy sztabie.
Siatka wywiadowcza - żołnierze, którzy będą przekazywać informacje o naginaniu zasad, dowódcy, sztabowi, lub oficerowi wywiadu (terminatorka, zła praca medyków, nieprzestrzeganie zasad)

Piorotechnika:
Całkowity zakaz.

Komunikacja:
Radiowa oraz dodatkowo telefoniczna ze sztabem i oficerami wywiadu.

Magazynki i limity amunicji:
Dozwolone tylko real, low, mid capy oraz boxy i drumy dla broni wsparcia. Jeśli ktoś posiada tylko hi-capy i nie da rady załatwić nic innego, to nakręcać je może tylko po wypięciu z gniazda.
Magazynków ile fabryka dała. Doładowania - tylko w bazie na wyraźny rozkaz sztabu (ilość doładowań będzie wynikać z gry i nie będzie nieskończona).


Medycy i opatrywanie:
1 medyk na 10 osób.
Trafiony pierwszy raz osobnik siada lub kładzie się na ziemi, zakłada czerwoną szmatę i czeka na medyka (można przeczołgać się do osłony, można przenosić rannych, ranny nie może chodzić). Drugie trafienie - udaje się do sztabu jako trup.
Medyk opatruje w następujący sposób: zakłada gazę opatrunkową nie rozpakowując jej i owija wokół niej cały bandaż w taki sposób żeby gaza nie wypadła. Osoba z niedokładnym opatrunkiem musi zostać opatrzona powtórnie przez medyka lub udaje się do bazy jako trup.
Podczas opatrywania ranny może z pozycji siedzącej osłaniać siebie i medyka z broni bocznej (jeśli posiada) ogniem pojedynczym.
Medyka może opatrywać wyłącznie medyk (SF i ST są traktowani jako medycy).
Ranny sam decyduje czy czeka na medyka, czy też schodzi do bazy jako trup.
Trup nie informuje innych o sytuacji na polu walki.
RESP znajduje się w bazie i włączyć do gry można się tylko na wyraźny rozkaz oficera wywiadu.

Cicha śmierć:
Przez klepnięcie w ramię. Można dobijać rannych.


ST
Wyposażenie:
Karabin wyborowy (Może być jeden na team. Strzela tylko singlem. Jeśli przełącznik trybu ognia pozwala na ogień ciągły należy go zablokować w dowolny skuteczny sposób), mapa, telefon, dowolna broń boczna, gaza i bandaż. Opcjonalnie - komunikacja radiowa, GPS, lornetka i inne bajery.
Zadania:
Zwiad, wyszukiwanie celów, eliminacja, zadania specjalne - wg rozkazów sztabu.
Zasady specjalne:
Poruszają się po dowolnym terenie. Każdy członek ST może opatrywać rannych. Druga rana eliminuje członka ST na stałe - udaje się on (sam lub z partnerem) do bazy (respa) i w ramach uzupełnień zostaje przydzielony do SF lub RA i w taki sposób działa.
W przypadku wykrycia przez cywila team informuje o tym fakcie sztab, ukrywa się w pobliżu i pozostaje na tej pozycji 10 min.

SF
Wyposażenie:
Mapa, telefon, taśma do oznaczania, gaza i bandaż. Opcjonalnie - komunikacja radiowa, GPS, lornetka itp.
Zadania:
Oznaczanie celów, wykonywanie bieżących zadań.
Zasady specjalne:
Poruszają się po dowolnym terenie, każdy członek SF może opatrywać rannych.
W przypadku wykrycia przez cywila grupa informuje o tym fakcie sztab, zaszywa się w chaszczach i pozostaje na tej pozycji 10 min.

RA
Wyposażenie:
Dowolne, komunikacja radiowa, gaza i bandaż. Dowódcy - mapa, telefon.
Zadania:
Patrole, posterunki (oznaczone skrzyżowania oraz obiekty), obrona bazy.
Zasady specjalne:
Poruszają się tylko po drogach (wyjątek stanowi obszar bazy i obiektów nie przylegających do drogi)

Rozgrywka:
Na terenie znajduje się sieć oznaczonych skrzyżowań dróg (punkty kontrolne), gdzie kontrola nad nimi daje możliwość poruszania się RA po terenie gry. Kontrola nad takim skrzyżowaniem polega na oznaczeniu przez SF tego miejsca odpowiednim dla danej strony kolorem i daje możliwość zajęcia i swobodnego przechodzenia przez RA (oddział RA, musi się wycofać ze skrzyżowania jeśli nie jest oznaczone lub jest oznaczone przez przeciwnika). RA może prowadzić działania zaczepne wzdłuż drogi, ale może też zostać na tej drodze odcięta, do momentu kiedy sojuszniczy SF nie przejmie odpowiednich punktów.
Dodatkowo jako zadania specjalne dla SF i ST po terenie będą rozsiane “obiekty” (co to i gdzie jest, będzie oznaczone na mapach lub podane w rozkazach przekazywanych sztabom przez oficerów wywiadu).

Fazy gry:
Faza 1:
Działania rozpoznawcze ST w terenie. W tym czasie bazy nie będą jeszcze oznakowane. Może w tym czasie dojść do wymiany ognia z innym ST - jeśli wyjdzie z tego trup, to udaje się on (sam lub z partnerem - decyzja należy do teamu) do punktu spotkania reszty graczy i czeka do 0900 na odprawę.
Faza 2:
Walka o punkty kontrolne, lokalizowanie obiektów i bazy przeciwnika, wykonywanie zadań specjalnych, patrolowanie terenu.
Faza 3:
Jeśli baza zostanie zlokalizowana (odczytanie i przekazanie kodu znajdującego się w widocznym miejscu) i po wydaniu odpowiedniego rozkazu przez oficera wywiadu można rozpocząć działania mające na celu jej zdobycie, co skutkuje wygraną.

Najważnieszą sprawą będzie sprawne dowodzenie i koordynacja działań oddziałów przez sztab, a co za tym idzie mapa, kompas, radio i telefon będą jednymi z ważniejszych narzędzi w grze.

Koszt zakupu bandaża elastycznego i gazy opatrunkowej nie powinien przekroczyć 15pln, a zawsze może się przydać.


Podział mundurowy: brak.
RA zostaną oznaczeni taśmą.
SF i ST umundurowanie dowolne, brak taśmowania.

ST proszę wysyłać zgłoszenia na PW

Sztab, SF oraz medycy zostaną wyłonieni z listy lub na miejscu, a ich ilość zależy od ogólnej liczby zgłoszeń. Kosmetyczne poprawki co do listy, oraz łańcuch dowodzenia też na miejscu.


Aktualna lista uczestników:
Północ:
1. Ceba G.O.
2. Jasko G.O.
3. Góral G.O.
4. Bert G.O.
5. Max G.O.
6. Zielony G.O.
7.Wampir G.O.
8. G.O.
9. M.A.T. - Dziadzio
10. M.A.T. - szwej
11. M.A.T.
12. M.A.T.
13. M.A.T.
14. M.A.T.
15. M.A.T.

Południe:
1.Nomad
2. KKK
3. KKK
4. KKK
5. White - ASGRevolution
6. SuWu - ASGRevolution
7. Piekło - ASGRevolution
8. Robert - ASGRevolution
10. The Wild Geese - Bonus
11. The Wild Geese - Nacki
12. The Wild Geese - Mroku
13. Sten D.W.S.
14. Kriss D.W.S.
15. Piecha D.W.S.
16. D.W.S.
17. Piasek
18. Brood ZM
19. Cieszek ZM
20. Raf ZM
21. The Wild Geese ® - Templar
22. -26. SWAT
27. Urban

[link widoczny dla zalogowanych]

Lista chętnych ze "Szponu" Wink

1. Kwaśny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwasny dnia Pią 11:55, 25 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Patryk
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pią 17:22, 25 Paź 2013

Ja nie mieszczę się w limitach wiekowych więc odpadam


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pon 1:43, 28 Paź 2013

Ile Ci brakuje?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Patryk
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pon 7:34, 28 Paź 2013

10.Marzec.1997 - Czyli brakuje 16 miesięcy do pełnoletności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pon 9:16, 28 Paź 2013

Pytać nie zaszkodzi. Napisałem do Qmasa pytanie o Ciebie.

Jak będzie odpowiedź to pojawi się tu przez edycję lub nowy post.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Patryk
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pon 9:53, 28 Paź 2013

Jak bym mógł, to bardzo chętnie pojadę.
Jak coś to dowód osobisty mam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pon 10:39, 28 Paź 2013

Niestety nie ma zgody.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Prezes
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Czw 13:37, 31 Paź 2013

Ja jestem chętny.
2. Prezes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Wto 12:02, 05 Lis 2013

Moja obecność tam stoi pod znakiem zapytania ze względu na to, że moja replika wg. zasad CCS nie może być zasilana z magazynka elektrycznego.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin