Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna » Strzelanie - Manewry
Autor Wiadomość
Simi
Znajomy z ATF
Znajomy z ATF



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ETM

PostWysłany: Wto 10:08, 02 Kwi 2013

Siema.
Po ostatniej strzelance na Jeleniu padła z naszej strony obietnica ponownego zorganizowania tej strzelanki. Nie traktujcie tego jako rewanż. Było fajnie i chcemy zagrać to jeszcze raz tylko na trochę innych zasadach.
Strony są te same, my Rebelia, Wy Armia, w założeniu macie wygrać, ale przecież nie o wygraną chodzi, tylko o dobrą zabawę, co nie? :)
Wiem, że proponuję trochę kiepski termin, bo między Ardenami i Mangustą, ale tylko ten weekend mamy wolny :/ Mam nadzieję, że znajdzie się kilku chętnych do gry. Wink


Zbiórka
Bunkry Jeleń o 10.00 w niedzielę 14.04.2013

Scenar
W państwie wybucha rebelia o bliżej nie określonym podłożu. Uzbrojeni Rebelianci wypierają z miasta siły porządkowe. Po szybkim zaangażowaniu wojska wybuchają krwawe walki. Wojsko gromadzi siły na przedmieściach by w końcu wkroczyć do miasta i stłumić rebelię...

Zadania Rebeliantów
- utrzymać punkty oporu 1, 2, 3, 4 (nie dopuścić do przechwycenia flag).

Zadania Armii
- zlikwidować wszystkie punkty oporu (przechwycić flagi 1, 2, 3, 4 i dostarczyć je do punktu F).


Ra - resp Armii
Rr - resp Rebeliantów
1,2,3,4 - punkty oporu Rebeliantów (flagi)
F - punkt gromadzenia flag przez Armię


Przebieg gry
- W pierwszej fazie gramy tylko o flagi 1, 2 i 3. Zadaniem Armii jest zdobycie trzech flag i dostarczenie ich do punktu F. Flagi mogą być zdobywane w dowolnej kolejności, mogą być zdobywane pojedynczo lub kilka jednocześnie. Rebelianci mogą odbijać flagi, ALE, jeżeli Armia ma już 3 flagi w punkcie F, to Rebelia może przeprowadzić tylko JEDEN atak w celu odbicia flag. Jeżeli atak był nieudany, kończymy fazę pierwszą. Robimy krótką przerwa na doładowanie i przechodzimy do drugiej fazy gry.
- W drugiej fazie gramy o flagę nr 4. W tym etapie Rebelianci nie mogą się już respować i trafiony gracz odpada z dalszej gry. Armia natomiast ma umownego respa kilkanaście metrów od budynku. Gra zostaje zakończona gdy ostatni z rebeliantów zostanie trafiony lub Armia dostarczy ostatnią flagę do punktu F.

Zasady
Każda ze stron posiada dwóch medyków. Medyk jest oznaczony na ramieniu białą szmatką. Medyk leczy trafionych graczy poprzez klepnięcie ich w ramię. Medyk nie może leczyć sam siebie. Medyk jest jednocześnie graczem.
Trafieni gracze mogą nawoływać medyka i czekać na uleczenie lub udać się na swojego respa. Uleczony gracz oznajmia to okrzykiem "wchodzę". Jeżeli gracz zdecydował się na zejście na respa, nie może po drodze już być uleczony. Oczywiście trupy nie gadają, nie podpowiadają, nie gestykulują itp. Czerwona szmata na łeb lub ręka w górę i na respa marsz. Na respie gracz czeka minutę i wraca do gry.
Gracz, który niósł flagę/flagi i został trafiony, zostawia flagę/flagi w miejscu trafienia. Flagi nie mogą być chowane, przykrywane itp. Zostają tam gdzie zostały "zgubione". Zgubioną flagę może odbić Rebeliant, ale nie może jej chować itp. Może ją dostarczyć do właściwego punktu oporu 1, 2 lub 3. Podobnie z odbijaniem flag z punktu F. Nie kampimy flag tylko wracamy z nimi do swoich punktów oporu.

Uwagi
Osoby nieletnie mogą uczestniczyć w grze po okazaniu [link widoczny dla zalogowanych] podpisanego przez rodziców lub prawnych opiekunów. Osoby bez takiego oświadczenia nie będą mogły uczestniczyć w grze. Osoby w wieku poniżej 16 lat nie mogą uczestniczyć w grze.


Ostrożnie z poruszaniem się w budynkach. Wewnątrz jest ciemno i jest kilka dziur. Będą oznaczone, ale nie zabezpieczone, więc patrzcie pod nogi.
Ogólnie mamy tu trzy budynki:



W budynku A jest kilka dziur przy krawędzi północnej ściany. Najbezpieczniej chodzić środkiem, jednak bez światła to najbezpieczniej w ogóle nie wchodzić do środka. Czerwone pola to miejsca niebezpieczne.







Ogólnie uważać, patrzeć pod nogi, rozważnie z używaniem mocnych replik, myśleć o bezpieczeństwie, wiecie o co mi chodzi, nie strzelacie się od wczoraj. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Mat
REKRUT
REKRUT



Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Wto 12:11, 02 Kwi 2013

1.mat na 80%


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Simi
Znajomy z ATF
Znajomy z ATF



Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ETM

PostWysłany: Pią 9:26, 05 Kwi 2013

Wczoraj się okazało, że jednak nie będę miał wolnego weekendu w tym miechu, więc muszę odwołać strzelankę.
Patrząc na ilość chętnych to nie problem. Postrzelamy innym razem. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin