Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna » Strzelanie - Manewry
Autor Wiadomość
Prezes
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Śro 16:28, 15 Maj 2013

Witam serdecznie!

Mam ogromny zaszczyt zaprosić wszystkich na imprezę KAUKASKIE EPICENTRUM.

Rys historyczny:
Gruzja, sierpień 2008 roku. Gruzińska interwencja zbrojna w Osetii Południowej sprowokowała Rosję do ostrego działania. Rajd rosyjskich zagonów pancernych zatrzymany został kilka kilometrów od Tbilisi. NATO reaguje zdecydowanym sprzeciwem i do kaukaskiego państwa wysłane zostają niewielkie, ale dobrze wyposażone oddziały amerykańskie i polskie. Gruzini opanowali pobieżnie sytuację w zbuntowanej republice, ale decydujące natarcie rosyjskiej 58 Armii, wspieranej przez osetyńskich bojowników, ma dopiero nadejść...
Cel rozgrywki:
Celem oddziałów Sprzymierzonych jest obrona kluczowych pozycji na terytorium Osetii Południowej, co uniemożliwi marsz Rosjan w głąb Gruzji. Zatrzymanie ofensywy, pozwoli na bardziej zdecydowane kroki dyplomatyczne na arenie międzynarodowej. Pakt Północnoatlantycki ma niepowtarzalną okazję pokazać Rosji i światu, że nie jest już tylko skostniałą strukturą niezdolną do jakichkolwiek działań innych niż noty dyplomatyczne.
Oddziały Rosyjskie muszą jak najszybciej przebić się przez obronę nieprzyjaciela i dotrzeć do granicy Osetii Płd. z Gruzją, spychając i dezorganizując Gruzińską obronę. Umożliwi to dalszy marsz na stolicę kraju, a w rezultacie obalenie prozachodnich władz gruzińskich. Pozycja Rosjan w tej części świata na wiele lat będzie niezagrożona.

Zasady:
1. Czas i miejsce: Karolew k. Łodzi; 02.06.2013r.
2. Rejestracja: 08:30-09:30, początek gry: 10:00, koniec: 14:00
3. Koszyczkowe: 20PLN/os.
4. Wyposażenie obowiązkowe:
a. ochrona oczu noszona przez cały okres przebywania gracza w strefie walk
b. bandaż do oznaczenia zranienia
c. czerwona szmata do oznaczenia trafień/ sytuacji awaryjnych
5. Wiek graczy: wymagane oświadczenia od uczestników, ekipy mogą składać oświadczenia zbiorcze
a. minimum 18+

b. dopuszczane jest 16+, jeśli gracz jest częścią grupy airsoftowej
6. Limity fps:

a. 0-350 (szturmowe i wsparcia): full auto
b. 350-450 (szturmowe i wsparcia): full auto, minimum 10 metrów
c. 450-500 (szturmowe): singiel, minimum 20 metrów (broń wsparcia: full auto, min. 20 metrów)
d. 500+: singiel, minimum 30 metrów (broń wsparcia: full auto, min. 30 metrów)
e. Cicha śmierć: klepnięcie przeciwnika
f. Deklaracja strzału: poniżej 10 metrów, maksymalnie dwóch przeciwników- można poprosić o oddanie "strzału kontrolnego"
g. W razie wątpliwości co do mocy repliki każdy gracz może wezwać Arbitra aby wyjaśnić sprawę. Jeśli to konieczne, podejrzana replika będzie odesłana na parking w celu sprawdzenia jej mocy na chronometrze.
.
7. Limity amunicji:
a. maksymalnie 600 kulek w magazynkach (broń wsparcia: 1800)

b. doładowania tylko na respie/bazach, pożyczone magi od kolegi/trupów
8. Trafienia:

a. 1-sze trafienie- gracz musi natychmiast zaprzestać prowadzenia ognia, położyć się, wyjąć szmatę i czekać na medyka. Może go wzywać, nie może się przemieszczać, nie może mówić, etc. Ranny może być przeciągany przez kolegów, nie może poruszać się własnych siłach. Do rannego nie wolno strzelać. Maksymalny czas oczekiwania na medyka to 5 minut, po tym czasie gracza uważa się za trupa (patrz punkt 5b). Medyk opatruje rannego bandażem, który musi być solidnie założony najlepiej w miejscu trafienia. Po opatrzeniu gracz może walczyć dalej. Gracz zawsze może uznać, że nie czeka na medyka i od razu udać się na respa, tak jakby otrzymał drugie trafienie.
b. 2-gie trafienie- gracz musi natychmiast zaprzestać prowadzenia ognia, wstać i wyjąć szmatę, replika w górze. Następnie udaje się do najbliższego, kontrolowanego przez swoją stronę punktu strategicznego. Po dotarciu do punktu może zdjąć szmatę, bandaż i wrócić do walki. Może też doładować się, zapalić, etc. Tylko od niego i dowódcy oddziału zależy czy, kiedy i gdzie wróci do walki.
c. Medyka może uleczyć tylko inny medyk. W/w zasady stosuję się odpowiednio. Ranny/zabity dowódca/RTO/ medyk nie może wykonywać swoich funkcji do czasu uleczenia/zrespowania.
d. W każdej awaryjnej sytuacji (awaria repliki, konieczność wyjścia z gry), gracz musi poruszać się po terenie wyraźnie oznaczony czerwoną szmatą.
9. Oddziały, liczebność, podział mundurowy:

a. każdy oddział posiada Dowódcę, RTO, oraz 2 medyków
b. Rosja: mundury rosyjskie, flectarn, stylizacja na partyzanta
c. Gruzja: woodland, olive, wz.93, camogrom, marpat, DPM


Zapewniamy sprzęt mechaniczny, oprawę pirotechniczną, napoje chłodzące, pyszną zupę, możliwość nocowania z soboty na niedzielę (po uprzednim dogadaniu się), mini loterię, a przede wszystkim super zabawę. Dalsze szczegóły oraz listy w terminie późniejszym!!

Wszelkie pytania dotyczące imprezy można kierować na PW, lub pisać bezpośrednio pod tym postem!

Dochodzi kilka zasad:
1. Punkty strategiczne (PS):
a. Rosjanie początkowo posiadają dwa PS: Sztab oraz Bazę OMON-u. Wojska gruzińskie NIE mogą zdobyć Sztabu, ale Bazę OMON-u już tak.
b. Gruzini rozpoczynają walkę posiadając pozostałe PS, z tym że BazaUE oraz Awnewi NIE mogą być zdobyte czy atakowane przez wojska rosyjskie (znajdują się na terytorium Gruzji, a Kreml nie podjął jeszcze decyzji o eskalacji konfliktu).
c. Każdy z pozostałych PS, może być atakowany i zdobywany przez każdą ze stron. Zdobycie polega na wyparciu obrońców oraz wywieszeniu w oznaczonym miejscu flagi danej strony. Od tej pory, strona może korzystać z PS jako z respa. Jeśli w momencie zdobycia PS, znajdują się w nim zabici, którzy się nie zrespowali, muszą opuścić punkt i udać się do kolejnego kontrolowanego przez swoją stronę. Tylko od graczy zależy czy opłaca się respować pod ogniem nieprzyjaciela czy lepiej się wycofać i większą grupą przygotować kontratak. W przypadku wyboru drugiej opcji, należy jak najszybciej wycofać się z rejonu walk, nie przeszkadzając innym graczom, a przede wszystkim nie przekazując im żadnych informacji.
d. Gruzja posiadać będzie kilka instalacji wojskowych (stanowiska rakiet, przekaźnik satelitarny, etc.) umieszczonych na polu gry. Celem strony gruzińskiej jest ich obrona, rosyjskiej- zniszczenie (Zniszczenie polega na 'włączeniu' czerwonego światła chemicznego/ odpaleniu czerwonej flary, umieszczonego na obiekcie. ). Strona rosyjska nie wie o ich liczebności, ani o położeniu. Oddział Specnaz-u może przekazać ich położenie siłom głównym lub samemu podjąć się próby ich wyeliminowania. Siły główne mogą same natknąć się na instalację i je zniszczyć.
2. Mapy:
a. Każdy gracz otrzyma do swojej dyspozycji mapę terenu gry, dowódcy oddziałów kolorową wersję.
3. Sztaby:
a. każda ze stron posiada sztab, gdzie Naczelny Wódz koordynuje działania swoich wojsk. Sztab gruziński może zostać zaatakowany i zdobyty. W razie konieczności jego opuszczenia, sztabowcy muszą udać się do najbliższego PS zajmowanego przez swoją stronę, gdzie będą zmuszeni założyć nowe centrum dowodzenia.
b. Sztaby będą posiadać po jednej, wydzielonej częstotliwości do kontaktu ze swoimi oddziałami. Każdy oddział musi wyznaczyć jednego RTO do kontaktu ze sztabem.
4. Pirotechnika:
a. hukowa: tylko udostępniona przez orga (2 granaty hukowe na oddział)
b. dymna: (1 biały granat dymny+1 kolorowy na oddział), pewna ilość będzie udostępniona przez orga, ale gracze mogą stosować swoje granaty dymne (bez samoróbek!)
1. biały dym: klasyczna zasłona dymna
2. kolorowy dym: atak gazowy, gracz musi założyć maskę przeciwgazową (organizuje ją we własnym zakresie, musi to być minimum maska przeciwpyłowa) lub jest automatyczne traktowany jak trup (patrz punkt 4b).

Zarezerwowałem 7 miejsc po stronie gruzińskiej, czyli marpat. Jeżeliw więcej będzie chętnych to musimy sięe pospieszyć. Ksywki też już wpisałem, które mi przyszły do głowy więc nie zdziwcie się jak na wmasgu będą już jakieś widniały


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Patryk
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Śro 17:07, 15 Maj 2013

Chyba, zaznaczam chyba, odpadam.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Prezes
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Sob 12:17, 18 Maj 2013

1. Prezes


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
fiedja
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pią 18:24, 31 Maj 2013

Panowie wyjazd pojutrze. Kto z kim jedzie? Ja na tą chwilę jadę sam więc Jak ktoś chce mogę zabrać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Foley
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pią 22:08, 31 Maj 2013

Ja jadę z Prezesem.

TAK:
1. Prezes
2. Foley
3. Fiedja
4. Szewcu

NIE:
1. Piątas
2. Pudel


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Foley dnia Sob 15:57, 01 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Mat
REKRUT
REKRUT



Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Sob 21:41, 01 Cze 2013

TAK:
1. Prezes
2. Foley
3. Fiedja
4. Szewcu

NIE:
1. Piątas
2. Pudel
3. Mat niestety lekko chory


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin