Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna » Strzelanie - Manewry
Autor Wiadomość
fiedja
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Wto 22:54, 07 Sty 2014

Nie wklejam tematu bo pisze z tel, ale 12 na brusie jest impra. Jedzie ktos? Ja bym sie pisal. Szczegóły na wmasg łódzkie. Myślę że przyda się trochę ruchu w terenie, tym bardziej że ma być pogoda.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Wto 23:53, 07 Sty 2014

[link widoczny dla zalogowanych]
Ja raczej pojadę z wami czy bez was. Jak nie przyklejam się do znajomych z pracy to do ASG Revolution.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Młody
SZPON
SZPON



Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 735
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TM
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Śro 0:05, 08 Sty 2014

Wklejcie całość bo nie mam konta na wmasg-u Grey_Light_Colorz_PDT_01


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Śro 0:38, 08 Sty 2014

Termin:12012014
Miejsce:Poligon BRUS
Czas: 10:00-14:00
Zbiórka:9:00 (proszę o przybycie punktualnie w związku z koniecznością chronowania replik!)
Wpisowe: BRAK
Limit wieku: 18+ lat

ORGANIZATOR NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY NA ZDROWIU I MIENIU WYRZĄDZONE PRZEZ INNYCH GRACZY PODCZAS ROZGRYWKI.W GRZE BIERZESZ UDZIAŁ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!



1) Limit fps:

- repliki szturmowe max 450 fps-mogą prowadzić ogień ciągły

- repliki broni wsparcia (tylko M249, M60, RKM)-żadnych giet/emek/akaczy z drumem) max 500 fps

- repliki AEG powyżej 450 fps uważane będą za broń snajperską, MUSZĄ mieć zablokowaną możliwość strzelania ogniem ciągłym, max. 550 fps - snajperzy muszą mieć zawsze przy sobie replikę max 400 fps do prowadzenia ognia na bliskich dystansach

- cztero/dwutakty max 650 fps - snajperzy muszą mieć zawsze przy sobie replikę max 400 fps do prowadzenia ognia na bliskich dystansach

- MANCRAFT/RAM- zabroniony!

- Tolerancja fps: +10

2) Magazynki i amunicja:

-tylko low i midcap -jeśli ten typ magazynka nie istnieje dla danej repliki , gracz będzie mógł podkręcić magazynek typu hicap tylko po wypięciu z gniazda!

-doładowywanie magazynków tylko w bazie


3) IDENTYFIKACJA GRACZY

każdy z graczy musi mieć przypięty do munduru/oporządzenia NAMEPATCH (imiennik)

4) POSTANOWIENIA KOŃCOWE

każda replika będzie schronowana , a każdy gracz będzie sprawdzony pod kątem posiadania magazynków mid/low oraz posiadania czerwonej szmaty.Również wyrywkowo będzie sprawdzana wiedza dotycząca zasad rozgrywki.W razie niespełnienia , któregokolwiek z założeń - gracz będzie wykluczony z gry i odprawiony do domu...


II. MECHANIKA GRY

1. 4 teamy po 10-15 osób - absolutny zakaz sojuszy między teamami

2. Każdy team dostaje skrzynię i flagę

3. Teamy rozchodzą się po terenie i zakładają swoje bazy w dowolnym wybranym przez siebie miejscu (odbywa się to przez wbicie flagi w ziemię)

4. Rozgrywka zaczyna się 30 minut po wyruszeniu teamów w teren ( godzina startu będzie podana na odprawie)

5. Celem rozgrywki jest zdobycie jak największej liczby skrzynek.

6.Skrzynek nie można chować , muszą być przenoszone przez graczy lub zostawione przy fladze (max 2m od flagi!) w widocznym miejscu.

7.Skrzynki można przejmować/odbijać przez cały czas rozgrywki.

8.Bazy można przenosić w trakcie rozgrywki - gdy baza jest w "ruchu" , może przejąć ją przeciwnik - pozbawiając team możliwości RESPAWNu , po przejęciu flagi należy ją odnieść do swojej bazy i POŁOŻYĆ ją obok swojej flagi (dla przypomnienia własna flaga musi być w pozycji PIONOWEJ!)-przejęte flagi można dowolnie odbijać.ABSOLUTNY ZAKAZ CHOWANIA PRZEJĘTYCH FLAG!

8.Wygrywa team , który będzie miał w swoim posiadaniu największą ilość skrzynek na koniec rozgrywki


III.Zasady postrzału/leczenia/respowania

1)każdy gracz otrzyma trzy karty od organizatora , każda z nich będzie oznaczała 1 życie (3 na całą rozgrywkę!)

2)po otrzymaniu postrzału gracz uważany jest za RANNEGO -powinien położyć się na ziemi ,wyciągnąć kartę życia i trzymać ją w widocznym miejscu-może wzywać pomocy , NIE MOŻE ROZMAWIAĆ/INFORMOWAĆ KOLEGÓW O POZYCJACH WROGA!

a) dobicie rannego może odbyć się tylko i wyłącznie przez zabranie mu karty życia przez gracza "wrogiego teamu"-po zabraniu karty postrzelony gracz uważany jest za ZABITEGO (oznacza się czerwoną szmatą i udaje się do bazy w celu zrespowania )

b)jeśli gracz po otrzymaniu postrzału nie zostanie opatrzony w ciągu 10 minut uznawany jest za ZABITEGO -oznacza się czerwoną szmatą ,a następnie udaje się do bazy w celu respawnu , PRZED WYRUSZENIEM DO BAZY POWINIEN ZNISZCZYĆ JEDNĄ KARTĘ ŻYCIA (uprasza się o uczciwość!)

UWAGA! ZABRANIA SIĘ ŚLEDZENIA ZABITYCH GRACZY , W PRZYPADKU STWIERDZENIA TAKIEJ SYTUACJI OSOBY "ŚLEDZĄCE" ZOSTANĄ WYKLUCZONE Z ROZGRYWKI!


c)opatrywanie rannego- powinno być wykonane starannie - opatrywać może każdy gracz(brak medyków) osoba opatrująca kładzie kartę życia w miejscu opatrywanym ,a następnie dokładnie bandażuje to miejsce, bandaż można zdjąć tylko u siebie w bazie -w takim wypadku karta "życia" wraca z powrotem do puli "żyć" gracza.Jeśli opatrzony gracz zostanie skutecznie zabity przed dotarciem do bazy -przeciwnikowi oddaje jedną z puli(ewentualnie niszczy kartę życia w przypadku braku udzielenia pomocy w wyznaczonym czasie), a zachowuje dla siebie kartę spod bandaża (która po zrespowaniu wraca do puli).Jeśli zostanie zabity ,a jego ostatnia karta życia znajduje się pod opatrunkiem oznacza to koniec jego gry(udanie się do domu/na parking).

d) respawnowanie odbywa się w bazie (przy fladze) - jeśli po dotarciu do bazy gracz stwierdzi ,że właśnie toczy się walka -może zrespować się dopiero po tym jak ustanie wymiana ognia -respuje się natychmiastowo jeśli obrońcy /przegonią/ atakujących lub 3 minuty po tym jak atakujący zabiorą skrzynkę!

e)jeśli gracz zostanie pozbawiony ostatniej karty życia oznacza to dla niego koniec rozgrywki- udaje się na parking / do domu.

PODKREŚLAM ,ŻE NA GRACH ORGANIZOWANYCH PRZEZ MOJĄ OSOBĘ NIE BĘDZIE TOLERANCJI WOBEC CHAMSTWA, TERMINATORKI I INNYCH PATOLOGICZNYCH ZACHOWAŃ!JEŚLI LUBISZ WYZWAĆ KOGOŚ OD CH...,K... ITP, NIE PRZYJEŻDŻAJ-ALBO ZOSTANIESZ BEZ MRUGNIĘCIA OKA USUNIĘTY Z ROZGRYWKI.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Patryk
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 591
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Śro 18:37, 08 Sty 2014

Ja się nie łapę w limit wieku więc odpadam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin