Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna

FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zaloguj
 
Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu  Forum Forum Tomaszowskiej Grupy Airsoftowej SZPON Strona Główna » Strzelanie - Manewry
Autor Wiadomość
Prezes
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 515
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Sob 16:28, 01 Mar 2014

Jak ktoś może niech wklei temat z wmasgu
Dodam że ja jadę


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Sob 19:09, 01 Mar 2014

Cytat:
Zapraszam na taką oto nietypową partyjkę Pokera w Piekarach. Ogólnie gra jest dość prosta – na terenie będą ukryte karty, które należy odnaleźć i zdobyć, ewentualnie odebrać przeciwnikowi. Wygrywa ta strona, która po zakończeniu „działań wojennych” pokaże najwyższy układ z pięciu kart.

MIEJSCE: Piekary koło Piątku [link widoczny dla zalogowanych]
DZIEŃ: 23.03.2014 niedziela
WEJŚCIE NA TEREN: od 08:00
ODPRAWA PRZED GRĄ: 09:30
START: około 10
ZAKOŃCZENIE: około 14
WIEK GRACZY: 18+, każdy gracz musi dostarczyć oświadczenie – zapewne wiecie jakie
PIROTECHNIKA: własna dozwolona tylko dymna
LIMIT GRACZY: max 60 osób, minimum 45 osób
WPISOWE: 15 zł (10 zł dla administratora terenu, 5 zł na organizację)

Każdy gracz, który weźmie udział w grze robi to na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakikolwiek uszczerbek na ciele i sprzęcie grających. Miejsca niebezpieczne będą oznakowane, a niektóre wyłączone z gry.

WSZYSTKIE DACHY SĄ WYŁĄCZONE Z GRY I NIE WOLNO NA NIE WCHODZIĆ!!!

Od chwili wejścia na teren obowiązuje wszystkich bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu. Zapewne większość czasu gra będzie toczyć się w budynkach i dlatego zalecam wszelkie środki ochraniające twarz i zęby.

Repliki w wyznaczonej strefie bezpiecznej należy zabezpieczyć, a najlepiej wyjąć z nich magazynki.

Parking będzie znajdował się tam gdzie zwykle.
Śmieci należy wyrzucać w wyznaczonych miejscach.
W zależności od liczby graczy, pogody i zdarzeń losowych mogą zajść zmiany w organizacji lub impreza zostanie odwołana. Wszelkie informacje będą podawane na bieżąco.


FPSy
- repliki do użycia w budynkach – do 350 FPS i tylko singiel,
- repliki wyposażone w ogień ciągły – do 450 FPS poza budynkami,
- repliki powyżej 450 FPS tylko singiel poza budynkami,
- maksymalna wartość jaka jest dopuszczona do gry to 550 FPS.

Dozwolone jest strzelanie z budynków z replik powyżej 350 FPS na zewnątrz, ale do osób które są powyżej 10 metrów od budynku. I odwrotnie, jak ktoś strzela do osób w budynkach z repliki powyżej 350 FPS to musi być powyżej 10 metrów od obiektu. Tutaj zalecana jest rozwaga.

Rozważam jeszcze strzelanie replikami do 450 FPSów (ale tylko singlem) w dwóch halach – tej obok bramy i tej wzdłuż dziedzińca za autobusem – jeżeli pojawią się głosy sprzeciwu, to odstąpię od tego pomysłu.

Przed grą nastąpi chronowanie (przy użyciu kulek 0.20 G&G) i znakowanie replik. Dlatego proszę o punktualność i sprawne przygotowanie się do gry.
Posiadacze chronografu są proszeni o użyczenie go. Przydałyby się dwie sztuki. W zamian ich wpisowe wynosi 10 zł.

LIMITY AMUNICJI, MAGAZYNKI, DOŁADOWANIE
Limit kulek na całą grę wynosi:
- dla replik szturmowych 750 sztuk,
- dla replik wsparcia 1500 sztuk.
Ktoś powie, że to dużo, ale w grze zaplanowane są zadania, gdzie trzeba będzie zużyć trochę amunicji w celach innych niż „odstrzał” przeciwnika.

Dla replik szturmowych dozwolone są tylko low i mid-capy.
Boxy dozwolone są tylko dla replik „prawdziwych” karabinów wsparcia (Mka, G36, AK, itp. z podpiętym boxem czy drumem to nie karabin wsparcia).
Magazynki hi-cap dozwolone są dla replik do których nie produkują innych. Gracz z takim magazynkiem musi go wyjąć przed każdym podkręceniem. Taką replikę należy zgłosić podczas zapisów np.: MICHAL (BAR M1918A2).

Nie ma limitu co do ilości magazynków. Doładować je można tylko w szpitalu lub przy TABLICY (jest opisana dalej).

TRAFIENIA i LECZENIE
Każde trafienie kulką bądź serią kulek uznawane jest za ranę postrzałową. Po trafieniu należy oznaczyć się czerwoną szmatą. Trafiony po raz pierwszy ma 5 minut na opatrzenie. Opatrzeć rannego może każdy inny „zdrowy” gracz. Jeżeli to się nie uda, ranny uznawany jest za poległego i schodzi do szpitala.

Opatrzeć rannego można tylko bandażem bądź opatrunkiem wojskowym.
Ranny może tylko wzywać pomocy (głosem, radiem), nie może strzelać, nie może rozmawiać, nie może się poruszać (może odczołgać się metr w bok, żeby nie leżeć np. w wodzie).
Drugie trafienie, czyli te po opatrzeniu, jest równe natychmiastowej śmierci i po niej gracze udają się do szpitala.

Podczas leczenia w szpitalu obowiązuje zasada „5 lub 5”. Oznacza to, że gracz spędza w szpitalu minimum 5 minut, lub może wcześniej wejść na pole gry w minimum 5-cio osobowym składzie.

Szpitale zostaną rozlosowane na odprawie.

Zabronione jest używanie replik broni białej.
Deklaracji strzału dozwolona poniżej 3 m - deklaracja obowiązuje, jeżeli masz replikę dla danego środowiska i działa na najwyżej 2 przeciwników.
Cicha śmierć po przez położenie ręki na ramieniu lub głowie przeciwnik
Osłony balistyczne nie działają.


„Pokerowa roz(g)rywka”

W grze wezmą udział trzy DRUŻYNY:
- ASy PIK
- ASy KARO
- ASy KIER

Ich zadaniem będzie zdobycie jak największej ilości kart, tak aby po zakończeniu „działań wojennych” pochwalić się możliwie najwyższym układem z pięciu kart.

Do ZDOBYCIA będzie talia 52 kart oraz dwa JOKERY. Część kart zostanie ukryta na terenie, a część będzie wprowadzana do rozgrywki stopniowo.

Dodatkowo każdy gracz otrzyma przed grą jedną kartę w kolorze DRUŻYNY (ale o innej „koszulce” niż te do zdobycia), którą będzie musiał nosić przy sobie – będzie ona służyła do ZRABOWANIA (jest to opisane dalej). Takie ZRABOWANE karty nie będą uwzględniane przy finalnym układzie z pięciu kart.

TABLICA
Każda DRUŻYNA otrzyma TABLICĘ (kawałek tektury na stojaku z pinezkami i pojemnikiem na ZRABOWANE karty), którą po rozpoczęciu gry musi ustawić we wskazanym miejscu. TABLICY z tego miejsca nie wolno nikomu przenosić do końca rozgrywki.
Każdą ZDOBYTĄ kartę należy bezzwłocznie przynieść do swojej TABLICY i przypiąć „koszulką” na zewnątrz (tak, aby nie była widoczna jej wartość) przy użyciu pinezki.
Każdą ZRABOWANĄ kartę na przeciwniku należy bezzwłocznie przynieść do swojej TABLICY i umieścić w pojemniku.

PIROTECHNIKA
Pokerowi gracze mawiają, że „karta lubi dym”. Dlatego w grze znajdzie się kilka gadżetów dymno-hukowych:
- BOMBA: otrzymacie ją jeżeli znajdziecie kartę z napisem „BOMBA” i przypniecie ją do swojej TABLICY. Taką BOMBĘ możecie wykorzystać przy próbie ZDOBYCIA kart z TABLICY przeciwników lub do wysadzenia SEJFU z JOKEREM (dokładnie jest to opisane dalej). Będą trzy takie BOMBY i może się zdarzyć, że któraś strona zdobędzie więcej niż jedną, a inna żadnej.
- PUŁAPKI: zmyślnie skonstruowane ustrojstwa, gdzie niewłaściwy wybór spowoduje, że karty odlecą, wybuchną, może spłoną. Oczywiście w takich PUŁAPKACH będą ukryte karty najwartościowsze :icon_smile:

ZDOBYWANIE KART
Polega na dokładnym przeszukaniu terenu i zabraniu kart, które mogą być wszędzie - lądzie, wodzie i powietrzu. Zapewne o większość z nich trzeba będzie też walczyć z przeciwnikami.
Część kart można ZDOBYĆ poprzez wykonanie różnych zadań np.: wymagających celnego oka, wiedzy, pomysłowości, siły lub zwykłego szczęścia.
Przy niektórych zadaniach, dokonanie niewłaściwego wyboru, spowoduje zniszczenie kart - mowa o PUŁAPKACH (opisanych wcześniej) oraz o WYCINANKACH przy których trzeba będzie zużyć sporo amunicji.

ZDOBYWANIE kart z TABLICY przeciwnika polega na odnalezieniu miejsca jej ukrycia i:
- zabraniu bez podglądania dwóch, losowo wybranych kart,
- zabraniu bez podglądania czterech losowo wybranych kart w przypadku gdy TABLICA zostanie wysadzona BOMBĄ.

Aby uniknąć podejrzeń o „podglądanie kart” podczas ZDOBYWANIA ich z TABLICY można ustawić przy niej STRAŻNIKA. Może nim być każdy gracz np.: ten, który już został trafiony. STRAŻNIK musi oznaczyć się czerwoną szmatą, staje obok TABLICY i obserwuje czy przeciwnicy postępują zgodnie z zasadami.

ZRABOWANIE karty przeciwnika (tą którą dostał przed grą) jest podobne do „cichej śmierci”. Aby ZRABOWAĆ przeciwnika trzeba się do niego zbliżyć, klepnąć ręką i wypowiedzieć formułkę: „…POPROSZĘ … ODDAJ KARTĘ…” itp. Tak „napadnięty” przeciwnik musi wydać swoją kartę i następnie udaje się do szpitala. Można ZRABOWAĆ gracza, który jest ranny i oczekuje na opatrzenie. Taką kartę należy bezzwłocznie przynieść do swojej TABLICY i umieścić ją w osobnym pojemniku. Tych kart nie wolno zabierać z pojemnika na TABLICY przeciwnika. Ilość ZRABOWANYCH kart będzie istotna przy ustaleniu, która DRUŻYNA otrzyma JOKERA.

JOKERY w ilości dwóch sztuk, to najcenniejsze karty w tali. Zastępują one każdą kartę, której będzie brakować do możliwie najwyższego układu z pięciu kart.

W drugiej połowie gry, na dziedziniec zostanie wystawiony na 30 minut SEJF i można z niego wydobyć jednego JOKERA poprzez:
- wysadzenie BOMBĄ,
- lub odgadnięcie szyfru i otwarcie - możliwe, że będzie nagroda dla gracza, który tego dokona.

Drugiego JOKERA otrzyma ta DUŻYNA, która do określonej godziny zgromadzi najwięcej kart. Liczy się suma kart ZDOBYTYCH i przypiętych do TABLICY oraz tych z pojemnika na ZRABOWANE.

WYŁONIENIE ZWYCIĘZCY
Po zakończeniu gry DRUŻYNY przynoszą swoje TABLICE na końcową odprawę, gdzie odkryją karty i przedstawią układy. Wygra ta z najwyższym, według tej kolejności:
- Duży Poker,
- Mały Poker,
- Kareta,
- Full,
- Kolor,
- Strit,
- Trójka,
- Dwie Pary,
- Para,
- Najwyższa Karta.


INFORMACJE OGÓLNE
DRUŻYNY będą znakowane taśmami na ramionach.
Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i opatrunek – będzie to sprawdzone na odprawie.
Ze względów logistycznych na zapisy czekam do 20 marca.


Tyle tytułem wstępu. Szczegóły zostaną omówione i pokazane na odprawie.

ZAPISY – w przypadku zapisów grupowych do 20 marca należy uzupełnić nicki/ksywki.

DRUŻYNA „ASów PIK” - max 20 osób:
1.
2.
3.
.
.
20.

DRUŻYNA „ASów KARO” - max 20 osób:
1.
2.
3.
.
.
20.

DRUŻYNA „ASów KIER” - max 20 osób:
1.
2.
3.
.
.
20.


[link widoczny dla zalogowanych]

Lista::
1. Prezes
2. Kwaśny


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kwasny dnia Sob 19:11, 01 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
fiedja
SZPON USMC
SZPON USMC



Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 599
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: inowłódz
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Sob 20:14, 01 Mar 2014

Odpadam. W tym terminie jadę na "Berlin 1945".


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szewcu
REKRUT
REKRUT



Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobroń
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Sob 23:32, 01 Mar 2014

Lista::
1. Prezes
2. Kwaśny
3. Szewcu (na 90%)
4. Dex (na 90%)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szewcu dnia Nie 19:06, 09 Mar 2014, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
Szewcu
REKRUT
REKRUT



Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobroń
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pią 10:26, 14 Mar 2014

Zapisalem sie z Dexem do 1 druzyny, poniewaz w 3 nie ma juz miejsc, moze jdenak uda sie podzialac razem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szewcu
REKRUT
REKRUT



Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobroń
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pią 12:53, 14 Mar 2014

Zwolinily sie 3 miejsca w 3 grupie i juz wszyscy jestesmy tam przepisani. Na ten moment lista obecnosci wyglada nastepujaco:

1. Prezes
2. Kwaśny
3. Szewcu
4. Dex
5. Foley


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pią 15:11, 14 Mar 2014

Mam dobre odczucia odnośnie naszej ekipy.
Jest jeszcze Rosa i Chomik z BATu oraz ASG Revolution.
Będzie wypas.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Nie 17:57, 23 Mar 2014

Dzięki było miło w tak dużym składzie :)

Dex, Szewcu wam zwłaszcza duże podziękowania bo mi uratowaliście imprezę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Szewcu
REKRUT
REKRUT



Dołączył: 03 Lip 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Dobroń
Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pon 11:06, 24 Mar 2014

Fajna impreza, dzieki za wspolne dzialania.
Salute dla Prezesa za fajna akcje przy respie :)

Pytanie do was bo pojawil sie maly foch na wmasgu odnosnie mojej osoby.
Czy przeklejenie tasmy z lufy na raczke taktyczna bylo zbrodnia ?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Pon 12:21, 24 Mar 2014

IMHO lepiej taśmę zostawić na lufie ale Ty jej nie zerwałeś więc jest ok.

Zresztą Ciastek miał taśmę na kolbie i może też zacznie się zaraz hejt Grey_Light_Colorz_PDT_01

PS. Foty
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kwasny




Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: SIUSIOREZ

PostWysłany: Wto 0:00, 25 Mar 2014

Podbijam.

Dwie zaległe foty:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

 

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: Theme zoneCopper designed by yassineb.
Regulamin